4 Ağustos 2011 Perşembe

Ikemen Desu Ne



Temmuzun ortalarında You're Beautiful'un Japon versiyonu Ikemen desu ne yayınlanmaya başladı belki duymuşsunuzdur. İlk iki bölümün izlemiş olan ben, diziyle ilgili ilk izlenimlerimi yazmak istedim.

Öncelikle sevdiğimi söylemeliyim. Japonlara özgü havasını sevdim gerçekten. Sadece karakterler ilk başta gözüme tuhaf göründü ama zamanla alışılıyor ona da, daha ikinci bölümden sevdim kendilerini. Hatun karakter ise Kore versiyonundakine oldukça benzemiş tip ve hareketler bakımından. Kore versiyonundaki gereksiz detayları kesmişler, böylece dizi daha çabuk ilerliyor ve bölüm süreleri de kısa. Sadece ilk bölüm 1 buçuk saat kadardı, ama yine de çabuçak bitti.


Gördüğünüz üzere tamamen pozitifim drama hakkında, bu Japon hayranlığımdan mıdır bilmem ama eğer objektif olarak bakılırsa herkesin sevebileceği tarzda bi remake olduğunu düşünüyorum. Tabii dizinin yorumlarına baktığımda birsürü önyargılı Kore hayranlarının olumsuz yorumlarını gördüm ve bu beni bayağı üzdü ama şaşırtmadı doğrusu, daha ilk bölümlerden bu kadar eleştirici yaklaşmasalardı keşke ://


Dizi hakkında tek olumsuz düşüncem coverlar hakkında, gerçekten oldukça zayıf buldum maalesef, yine de aynı parçaları coverlamaları da iyi olmuş yine de, yeni parçalara alışmak da zor olurdu doğrusu.


Ayrıca başrol erkek oyuncuyu da bayağı beğendim ben, belki de karakterden geliyor Tae Kyung 'u da çok sevmiştim You're Beautiful'da.^^ Biraz Domyouji'yi andırıyor karakter belki de ondan.
Herneyse, şimdilik izlenimlerim gayet iyi drama hakkında, ilerleyen günlerde de daha çok hoşuma giderek izleyeceğime eminim. Ayrıca herkese tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder