28 Ocak 2009 Çarşamba

Hana Yori Dango !


Bir arkadaşın önerisi ile izlemeye başladığım Hanazakari No Kimitachie adlı dizinin etkisi henüz bitmemişken şimdi de Hana Yori Dango'ya başlamış bulunmaktayım.İki başrol arasında oluşan devamlı bir çekişme gerçekten diziye tatlı bir hava veriyor =)) Princess Hours'tan sonra başlayan uzak doğu dizilerine karşı olan merakım ufak bir aradan sonra tekrar başladı. Fazla uzatmadan, biraz kafa dağıtmak için izliycek güzel bişeyler arıyorsanız bu gayet keyif verici diziyi izlemenizi tavsiye edebilirim =D

4 yorum:

  1. Aslında bir gün oturup dizi izlemek istiyorum.En son ne zaman izledim hatırlayamıyorum çünkü.Tavsiyeden yolsa çıksak mı ?

    Üstelik isimleride mükemmel..
    Dizi izleme alışkanlığı olmayan ben ; izlemeye başladığım takdirde izlediğim dizilerinde adını ezeberleyemeyeceğim sanırım.. :)

    x: ne izliyosun yaa ?
    ben: Hunga dongo !^+%&//((+^+%£#$

    YanıtlaSil
  2. İZle izle =D İsimler tuhaf evet, Japonca tuhaf bir dil, kahretsin =D Hana Yori Dango'yu izle, tavsiye ederim =D Ben de izlemiyordum uzun zamandır aslında en son Lost izledim heralde, o da baydı böö =D

    YanıtlaSil
  3. Uzak doğu filmlerini mutlaka orjinal diliyle izleyen biri olarak merak ettim bu dizileri:)
    Genel olarak konuları nedir acaba?

    YanıtlaSil
  4. eğlencelik diziler ya =D Ayrıca kısa, maksimum 24 bölüm oluyor genellikle, Tema çoğunlukla aşk, arkadaşlık, okul falan =D Ama en iyi yönü dediğim gibi çok az bölümden oluşması, bu tadında bırakıyor diziyi =D

    YanıtlaSil