8 Ocak 2009 Perşembe

The Other Boleyn Girl


  
Şu günlerde zevkle okuduğum ve beni etkisine alan "The Other Boleyn Girl" oldukça akıcı ve rahat okunabilir bir dilde yazılmış, oldukça güzel. Henüz kitabın ortalarındayım, fakat kendimi tutamayıp izlediğim film versiyonunun beni hayal kırıklığına uğrattığını söyleyebilirim. Sebebi ise kitaba göre filmin çok farklı olması... Öncelikle kitapta ayrıntıyla anlatılan şeyler filmde yüzeysel olarak geçilmiş, hatta hiç işlenmemiş.  Kitapta, oldukça yer tutan kraliçe, filmde oldukça az işleniyor örneğin. 
   Yalnız Scarlett Johannson ve Natalie Portman oldukça iyi, hatta gerçek Mary Boleyn ve Anne Boleyn'e bakıcak olursak fazla güzeller. Fazla uzatmaya gerek olmadığını düşünerek ve de biraz daha The Other Boleyn Girl okumaya gitmek üzere yazımı burda bitiriyorum,
  Ha bu arada kitabı bitirdikten sonra yönelmeyi düşündüğüm Kraliçenin Soytarısı ve Bakirenin Aşığı etraftan duyduğum yorumlara göre Boleyn Kızı'yla karşılaştırılıcak olunursa o kadar da güzel değilmiş, her şeye rağmen yorumlara kulaklarımı tıkayıp bir de kendim karşılaştırmak istiyorum doğrusu, ama öncelikle The Other Boleyn Girl'ü bitirmeliyim =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder