18 Aralık 2009 Cuma

Cain and Abel


Dramaya geçen hafta başlamıştım. Sırf "So Ji Sub" özlemimden dolayı. Ve şunu söylemeliyim ki gerçekten beklediğimden daha iyi bir drama buldum. Henüz dün bitirmişken bu drama hakkında yorumlarımı yazayım dedim.
Dramanın konusu oldukça iyi ve insan bu dramayı izlerken hiç sıkılmıyor. O kadar heyecanlı ki... Ama bir o kadar da sinir bozucu olduğunu söylemem gerek. İlk on üç bölüm mahvetti beni abartısız. -,-' Bir abi, nasıl kardeşine bu kadar kötülük yapabilir diye düşünmeden edemiyor insan. Ama son bölümler oldukça iyiydi.


Bu diziyle birlikte So Ji Sub'a bir kez daha hayran kaldım. Nasıl tatlı bir insandır bu böyle ^,^ Sorry I Love You'da beni çok etkilemişti, Cain and Abel'de de aynı derecede beni etkilemeyi başardı. Hatta ve hatta So Ji Sub'a karşı olan sevgi ve saygım bir kat daha arttı.

Fazla uzatmadan konuyu kapatıyorum : Cain and Abel'in "izlenilebilir" bir drama olduğunu söylüyorum. ^,^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder