29 Aralık 2009 Salı

What Happened In Bali?


Şu aralar What Happened In Bali adlı Kore yapımı dramayı izlemekteyim. Yine So Ji Sub, başrollerden birisi, zaten diziye başlama nedenim de So Ji Sub'tu. Ama ilk defa kendisine gıcık oldum bir dramada. Şu an dizinin 11.bölümündeyim ama sanırım yarım bırakıcam. Çünkü Wikipedia'dan kendimi tutamayıp dizinin sonunu okudum ki böyle bir son düşünmüyordum hiç, vakit kaybı yapmaya hiiç gerek yok o yüzden. Bundan sonra hangi dramaya başlayacağım konusunda hiçbir fikrim yok, ama J-dramaya bir dönüş yaparım büyük ihtimal, çünkü Kore dizilerinin uzun bölümleri yordu beni -,-' Üstüste üç tane K-drama ağır geliyor. :D

6 yorum:

  1. Ben de kendimi tutamayıp hep okuyorum dizilerin, animelerin sonlarını falan. :D Bir süredir tutabiliyorum kendimi ama yine de arada fire verdiğim oluyor. :P

    YanıtlaSil
  2. :D Bende so ji sub u çok severim ama burda beni öyle baymıştıki 7. bölümden sonra iflas ettim ve izlemedim :) Direk son bölümüne bakmıştım. Ki son bölümde pek iç açıcı diil. İyiki izlemedim dedim :D Heleki başrol kıza kıl olmuştum :) Çok itici bi tipti :) Sen yine iyi dayanmışsın walla lastforblood :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada lastforblood umu kullanıosun nick olarak hep :D Devinart taki ismini kullanıomusun :D

    YanıtlaSil
  4. Ben de ilk defa bir dizide So Ji Sub'a ilk defa gıcık olduğumu hissettim vee ben de 9.bölümde bıraktım sanırım. =D Ya çok gıcık o kız hakkaten, kimi sevdiği belli değil ki. İkisine de yüz veriyor, zengin oğlana daha dizinin başında yavşamaya başlamıştı zaten. Sonra So Ji Sub'a sardı, hiç hoş değil hani.

    Reikaxue'yu daha çok kullanıyorum =D Bu arada bana Burcu diyebilirsin ^,^

    YanıtlaSil
  5. :D Tmm o zmn burcu diyim ben :) lustforblood çok uzun geldi :)

    YanıtlaSil
  6. Evet LustForBlood bayağı uzun gerçekten. =D

    YanıtlaSil