8 Aralık 2009 Salı

Yuki No Hana...



Dün yatmadan önce "Yuki no Hana" dinledim üstüste. Şöyle bir hatırlatma yapmalıyım ki bu parçanın Kore versiyonu Sorry I Love You adlı beni de defalarca gözyaşlarına boğmuş dramada bol bol çalıyordu. Şunu söylemeliyim ki fazla "Yuki no Hana" dinlemek sağlığa zararlı. Sorry I Love You izlememin üzerinden uzun bir zaman geçmesine rağmen So Ji Sub'un suratını gözlerimin önüne getirip bir de üstüne bu parçayı dinleyince kalbimin parçalandığını hissediyorum... O kadar ki dün yine bir damla gözyaşının yastığıma düşmesini engelleyemedim. Ah evet bazıları için biraz saçma gelebilir sonuçta bu bir dizi ve bu kadar insanı etkilemesi de anormal görünebilir ama bir de diziyi izleyip öyle düşünmek gerekir...
Aslında dramayı tekrar izlemek istiyorum ama gelgelelim buna hiç mi hiç cesaretim yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder