12 Şubat 2010 Cuma

Perfect Girl Evolution


Geçen gün dramanın birkaç bölümünü izledim ve hemen yorumlarımı söylemek istiyorum. Öncelikle Kame'nin bu dramaya pek yakışmayacağını düşünmüştüm ilk başta ama diziyi izlemeye başladığımda pek de gözüme batmadığını fark ettim, tam tersi oldukça hoş görünüyordu burda. Drama eğlenceli olmuş gibi tabi yine de anime'sinin yerini tutamaz diyorum.
Tegoshi Yuya'yi ilk kez bir dramada izliyorum bu arada. Ama acayip şirin bir şey ve kesinlikle dizideki karaktere de tamamen uyduğunu gördüm.
Birkaç bölüm izledikten sonra söyleyeceklerim bu kadar. Sonuç olarak eğer eğlenceli bir şeyler izlemek isterseniz, Perfect Girl Evolution'ı bir deneyin derim. ^^

1 yorum:

  1. okumaktan en çok zevk aldığım mangalardandı.İlk fırsatta izleyeceğim.Paylaştığın için teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil