15 Nisan 2010 Perşembe

İlk Mim!


Sevgili Fatocum tarafından mimlenmişim dün. =D Mim konusu ise "Yaşadığını Hissettiren 10 Şey" Hemen başlıyorum :
1- Uykudan önce mutlaka bir yarım saat müzik dinleyip, hayal kurmak. *__*

2- Vazgeçemediğim tek alışkanlığım : Kitap okumaktır. Her yerde, her daim kitap okurum ve benim için başkasından gelecek en güzel hediye de "bir kitap"tır. =D

3- En iyi arkadaşım "annem"dir. Onunla vakit geçirmeyi gerçekten çok seviyorum. Özellikle alışverişe çıkmak ve oturup Asia drama izlemek *__*

4- Arada bir dışarı çıkıp fotoğraf çekmek. Çiçekler, böcekler, insan manzaraları vs.

5- Yağmurun altında birkaç dakika bekleyip yağmuru hissetmek. *__*

6- Bunalıma girdiğin zaman yakınındaki bazı insanların seni teselli etmeye çalışmasını izlemek ve önemsendiğini anladığın zamanki küçük mutluluk...
7- Bir şeyleri başarmanın verdiği güven duygusu. *__*
8- Çikolataya olan düşkünlük. =D Çikolatanın verdiği haz gibisi yok *__*
9- Şu aralar pek izleyemesem de deli gibi Asya drama/movie izlemek.

10- Ve tabii ki son olarak bilgisayar diyorum. Hergün birkaç saatimi bilgisayar başında geçirmekten vazgeçemiyorum bir türlü -__-


Vee bitti sanırım :D Biraz zorlu oldu ama bitti. Şimdi sanırım birisini mim'lemem gerekiyor o zaman
Oyq'yü mimliyorum! =D

3 yorum:

  1. Mim zor bi mim değilmi :D Banada öyle geldi :D

    Cevapladığın için teşekkür ederim canım :D

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle zordu fatocum *__*
    zorladı beni bayağı =D
    Ben teşekkür ederim hatun *__*

    YanıtlaSil
  3. AAAAAA! Ben mimlenmişim. ÖSS zorluklarıyla başa çıkan zavallı Öykü'nün izlediği bloglara olan ilgisizliği... Özür dileriim. :D Hemen yapacağım. "Biraz" geç oldu ama. xD

    YanıtlaSil