9 Nisan 2010 Cuma

Lovely Complex Live-Action


Bugün Lovely Complex'in live-action versiyonunu izledim sonunda. Açıkçası anime'si kadar beğendiğimi söyleyemem. ( bu arada zaman sorunu nedeniyle henüz anime versiyonunu da bitirmiş değilim. 13 bölüm kadar izleyebildim :/) Tamam iyi hoş ama animedeki çiftin kapışmalarını daha çok beğenmiştim, daha bir eğlenceli gelmişti bana.

Ama Teppei Koike'yi ilk izleyişimdi ve çok beğendim kendisini *__* Pek bir şeker. Ve biraz araştırınca kendisini Gokusen 2 ve Dragon Zakura'da da izleme fırsatı bulabileceğimi öğrendim ve çok sevindim. Yazın izleyeceğim dramalar listesine ekledim her iki dramayı da.
Gokusen 2'yi birincisinden farklı bir kadroya sahip olduğu için izlememiştim zamanında. Ama Helincan çok övdü bu dramayı da bana. Perfect Girl Evolution sayesinde Kame'den de hoşlanmaya başlamışken izleme zamanı gelmiştir diye düşünmekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder