26 Ağustos 2010 Perşembe

Honey and Clover

Resim Ekle
Bugün, Ichigo'mun sözünü dinleyip Honey and Clover'a başladım ve iyi ki de başlamışım. Pek hoş bir drama ve daha ilk bölümden kendimi dramaya tamamen kaptırdım bile. Zaten Ikuta Toma'nın olduğu bir drama izlemeye değerdir değil mi ? Daha başlamadan bir +
Ayrıca dramada Stand Up!, Gokusen, Yankee-kun to Megane-chan gibi pek çok dramada izleme fırsatı bulduğum Narimiya Hiroki beyefendi de var. Kendisinin ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu söylememe gerek yok heralde.
Dizi oyuncularını da oldukça sevdim ben, şimdiye kadar sinirimi bozan kimse olmadı ( daha 2.bölümdeyim eheh)
Başrol kız oldukça utangaç ama aynı zamanda sevimli göründü gözüme. Diğer kızımız ise biraz daha güçlü bir karakter. Belki de bu nedenle daha çok sevdim bu kızı. Kendisi Mayama'ya aşık hem de tüm gece Mayama'nın aradığı bir kitabı bulmak için uğraşacak kadar.

Toma aşırı derecede şapşal görünüyor bazen bu dramada ama her zamanki gibi inanılmaz derecede şeker. Seviyoruz kendisini.

İlk görüşte başrol kızımıza aşık oldu ve ilerleyen zamanlarda birazcık aşk acısı çekicek gibi. Çünkü başrol kızımız da Hiroki beyefendinin oynadığı karakterden hoşlanmaya başladı bile. ( gerçek isimleriyle bahsediyorum çünkü henüz dramadaki isimleri tam öğrenmiş değilim o yüzden bir pot kırmamak için işimi garantiye almaktayım xD)


Dediğim gibi daha 2.bölümdeyim, bakalım olaylar nasıl gelişecek cidden çok merak ediyorum ve hemen diziye geri dönüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder