8 Ağustos 2011 Pazartesi

You've Fallen For Me / Heartstrings


Efenim, bu aralar Asian dramalara kesin bir dönüş yapmış bulunmaktayım ve geçen gün nette aranırken "You've Fallen For Me" gözüme çarptı. Başrol oyuncularına görünce ise "Kesinlikle başlıyorum ben bu dramaya!" dedim ve başladım. Dizinin başrollerinde Park Shin Hye ve Jung Yong Hwa'yı görüyoruz. You're Beautiful'da çift olarak görmek istediğim ikiliydi ve sonunda Jung Yong Hwa bu dramada esas oğlan rolünde! ^__^ Daha başlayalı bir gün olmasına rağmen, nerdeyse çıkan tüm bölümleri izlemiş bulunmaktayım. Dramada en beğendiğim özelliklerden biri de tamamen "müzik" dolu olması.

Dramanın konusuna gelecek olursak eğer;

"Lee Shin modern müzik bölümünde okumaktadır. Ayrıca "The Stupid." adlı grubun vokalisti ve gitaristidir. Shin yakışıklılığı ve müziğe olan tutkusuyla okulda oldukça popülerdir , fakat aslında oldukça soğuk, müzik dışında her şeyden kopuk ve herhangi bir gelecek kaygısı olmayan birisidir. Üniversitedeki bir dans profesörü olan Jung Yoon Soo'dan hoşlanmaktadır, ama her şey Lee Kyu Won'la tanışınca değişecektir.

Lee Kyu Won prestijli bir aileye sahip, zeki ve dışadönük bir kızdır ve Geleneksel Kore müziği bölümde okumaktadır. Kyu Won'un büyükbabası yaşının en iyi üç müzisyeninden biridir ve torununu geleneksel müzik konusunda başarılı olduğunu görmek ister. Büyükbabasının baskısıyla da kendini tamamen okuluna ve derslerine verir. Bir gün "The Stupid" hayranı olan arkadaşlarının da zoruyla grubun bir konserine giderler, Lee Kyu Won, sahnede Lee Shin'i gördüğünde, ondan etkilenir. "

Ayrıca bu şeker şey hakkında da yorum yapmadan geçemiycem. Kendisi C.N Blue'nun bateristi, burda da "The Stupid"in bateristi rolünde ^__^ Minhyuk'un tatlı olduğunu bilirdim ama bir dramada izlemekten daha bir keyif aldım doğrusu.

Herneyse, dramadan birkaç foto daha ekleyip bu yazımı da burda sonlandırıyorum. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum! Kesinlikle sıkılmadan izlenecek bir drama olmuş, başlamakta tereddüt etmeyin. ^__^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder