28 Ağustos 2011 Pazar

Limbo






Son bir aydır, malum tatilin getirdiği rahatlıkla, deli gibi oyun oynar oldum. Pek çok oyun indirdim, oynadım ama Limbo aralarından en beğendiğim oldu.
Oyunu şans eseri Merlinin Kazanı'nda gezinirken buldum. Tamamen siyah-beyaz ve sadece silüetlerden oluşan oyun, oldukça parlak bir zekanın ürünü olsa gerek. Oyuna oldukça boğucu bir hava hakim aslında ve yer yer oldukça sinir bozabiliyor. Görünüşte karakterlerden dolayı "çocuk oyunu" gibi görünse de oynamaya başlayınca insan kendini kaptırıveriyor. Oyun baştan sona, bazen oldukça zorlayıcı olabilen gereğinden fazla zekice bulmacalarla dolu ki bulmacalar insanı delirtme potansiyeli taşıyor.

Sonuç olarak Limbo, son zamanlarda beni kendine çeken "en başarılı oyun" Oyunlar hakkında pek yazmamama rağmen bu oyun hakkında bir şeyler yazmasam rahatsız hissederdim. Herkese, üşenmeyip bu oyuna bir göz atmasını öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder