2 Eylül 2011 Cuma

30 Seconds to Mars

Benim gibi sıkılgan bir insanın bile hiç sıkılmadığı parçalar var. Bunlardan birisine örnek verecek olursam ilk aklıma 30 Seconds to Mars - The Kill gelir. Bu parçayı ilk çıktığı zamanlardan beri dinliyorum düşünüyorum da. Aslında bende önemli bir anısı yok ama bu parça ilk çıktığı zamanlar tam da Stephen King'in ünlü "The Shining" kitabına başlamıştım ve "The Kill" ise tam da"The Shining"den esinlenilerek çekilmişti, haliyle kitabı okurken aklıma sık sık bu parça ve klip geldi. Belki de ondandır bu kadar etkili olması üzerimde, tabii Jared Leto'nun da etkisini görmemezlikten gelmemek lazım. Seviyorum bu adamı, şarkıcılığını, oyunculuğunu, güzel yüz hatlarını vs. Her neyse dönem dönem geri dönüp dinliyorum "The Kill"i ve 30 Seconds to Mars'ın aynı albümden çıkan diğer hit parçalarını. Bu yazıdan sonra da yapacağım gibi;



Bunun üzerine şunları da dinlemeden olmaz tabi ; From Yesterday , A Beautiful Lie , Attack , Hurricane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder