1 Eylül 2011 Perşembe

Aishiteruze Baby


Aishiteruze Baby'e geçen ay başlamıştım ama ancak bir tanıtım yazısı yazma fırsatı buluyorum. Ana karakter Kippei, oldukça çapkın bir eleman ve gördüğü her kıza yazan bir liseli genç. Ama annesi tarafından terk edilen kuzeni beş yaşındaki Yuzuyu ile tanışınca aklı başına geliyor karakterimizin. Ailesi Yuzuyu'nun sorumluluğunu tamamen Kippei'ye yüklüyor ve bu da sorumluluk duygusunu geliştirmek için güzel bir fırsat olur. Zamanla bu ikili birbirlerine iyice alışır Kippei annesinin varlığını arayan henüz beş yaşındaki kıza kol kanat gerecektir. Bu arada, Kippei'nin sınıf arkadaşı olan ve kızlara olan düşkünlüğü yüzünden onu hiç sevmeyen Kokoro, Yuzuyu'nun varlığını keşfeder ve Kippei'yle zamanla ilgilenmeye başlar.

Shoujo türünde olan bu anime toplamda 26 bölümden oluşuyor. Karakterlere şöyle bir göz atıcak olursak eğer;
Kippei Katakura

Kazanova olmasına rağmen oldukça iyi bir insan aslında, içindeki iyi karakteri su yüzüne çıkardığı için Yuzuyu'ya teşekkür etmeli.
Yuzuyu Sakashita
İnanılmaz sevimli bir kız çocuğu bu.
Kokoro TokunagaSevemedim ben bu kızı, başka da bir şey demiyorum.

Sonuç olarak, izlenilebilir bir anime olduğunu düşünmekteyim. Gerçi ben sıkıldım biraz ama bakmayın bana çabuk sıkılıyorum her şeyden. -__-''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder